English informations
 
Pénz, befektetés, üzlet
A nagy túlélő
A nagy túlélő
A nagy túlélő
Megjelenés: egyszeri (könyv)
Ismertető:
Fojtik János; Veres Zoltán: A nagy túlélő - Időutazás a marketingben (2012)
ISBN: 9789630592505
A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével. Hoffmann Márta és Kozák Ákos A kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével. Fojtik János és Veres Zoltán
Pénznem:
HUF
Ár:
1 340 HUF
kosárba...
Elérhetőségek
Jogi információk